An an article published last Friday on David House’s lawsuit against the federal government gave conflicting information about the date his laptop was seized. His laptop was taken on Nov. 3, 2010, as the article stated initially, not in “spring of 2010,” as it stated later.

Another article published on Friday on 2003 Nobel Peace Prize winner Shirin Ebadi’s talk incorrectly referred to a nuclear accident in Hiroshima. Ebadi actually said, correctly, Fukushima.