Because of an erroneous headline provided by the New York Times News Service, a headline in the World and Nation section of Friday’s Tech incorrectly summarized the article that accompanied it. The article was about the Securities and Exchange Commission seeking to ban flash orders, a practice often associated with high-frequency trading, not high-frequency trading in general.

Because of an editing error, a letter to the editor by Dan Stiurca ’10 about Alpha Tau Omega’s expulsion from MIT incorrectly claimed that Sigma Phi Epsilon was expelled from the Interfraternity Council a decade ago. It was Sigma Alpha Epsilon, not Sigma Phi Epsilon, that was expelled.

The caption for the front page photo of Yellowstone Lower Falls in Friday’s issue failed to disclose that the photo was both a stitched panorama image and a high dynamic range image.